Sunday 9 October 2011

Sweet journey !

Sabtu, October 08, 


Yeah yeah! Semalam aku dan kawan-kawan memang merayau habis! Enjoy untuk aku jelah, sebab aku dah habis final exam. Yang si Nadd ngan Aidil still belum final, and Haikal pulak ada exam paper selasa nie. Semua boleh dikategorikan orang yang belum merdeka lagi. Yang dah merdeka aku ler. Hihi.



Aidil just planning nak ambik ktorang dulu, then decide baru nak pergi mana. Aku dah lah pakai baju biasa je, ingat lepak dekat-dekat, tuptup ke KL dia nak merayaunya. Aku jalan jelah, janji aku tak kena tinggal. HAHA. Then, bawak punya bawak, borak punya borak, leka punya leka, terus tersilap jalan. Last-last pergi downtown daaaaaa. kat Danau kota. Then, sempat lagi ber-tutti frutti, tak paham aku. Hihi. Pastu, singgah gerai-gerai tepi tu pulak. 



Lepas dah bosan, ktorang gerak KL pulak. Time ni best! Boleh sesat pulak lagi, sana sini Ampang. Jalan Ampang, Ampang Jaya, Avenue Ampang, seram jugaklah aku. Tapi aku chill je kat belakang. Dah pening tu, ktorang pusing balik, then jumpa jalan Pandan Indah. Fuhh! Memang dah dekat lah ngan tempat belajar aku. Tu yang lepas tu, kejap je sampai. Akhirnya doeeeeeeeeeeeeeeeee. HAHAHAHA.



Then, dah tengah malam tu pergi Bb lah, jalan-jalan takde kerja. Akhirnya, singgah Mcd jap. Lepas tu pergi mana eh? HAHAHA. Dah dah, aku bosan bebel panjang-panjang. Cukuplah tu. Tataaaaaa!


Three of us, :)


Pukul3 am baru sampai rumah tahu,
Ketuk pintu, nasib ayah bukakkan.
terus lari masuk bilik.
Upload gambar, then zzzzzzzzzzzzz.
HAHAHAHA.

Thanks for the day : Aidil Apiq, Haikal Jalil, Nadhirah Jamil. :D

1 comment:

  1. kaklong selamat ayah bukak kan kalau tidak tidur luar padan muka itu pun nasib je :p

    ReplyDelete