Wednesday 16 May 2012

Sambil menyelam minum air! ^^

Harap maklum, untuk 2 bulan ni, kerja aku tanam anggur je okay. Tu yang dok hadap fb, twitter 24 jam lebih. HAHA. So, dijadikan cerita, tengah aku seronok tweet ni, kawan aku tweet lah, katanya dia ada job nak bagi. Aku macam, woahhhh! Like seriously? Then dia cerita lagi, gaji sehari rm100 okay, aku macam $$$. HAHA. Dia pun cerita detail semua. So, aku dengan tak menyempatnya google bagai, then aku dapat ni, flyers dia, yeayyy!

Event ni kat Shah Alam, karangkraf. Ktorang diminta jaga booth, booth apa pun aku taktahu, lost gila. Sampai sana, baru tahu booth apa yang kena jaga. Last-last ambik kai! Barang wanita yang kena jaga. okayyyyy. Perghhhh -.- Overall best lah. Boleh dapat pengalaman semua, penat aku melayan makcik makcik, abang abang yang datang. HAHA




Haaaaa, tu diaaa! Hodoh seh aku. HAHA. Pi lantak lah. Apa-apa pun, alhamdulilah. Settle sume kerja. Balik-balik dapat snack plate satu! Yeyeahhhhh! :D



Yang kakak kakak hot ni, daripada jiran sebelah booth ktorang. Bila dah petang, mula lah mood malas nak bekerja, last-last ktorang curi tulang bersembang ngan kakak retisss ni haaa. Sibuklah suh follow kat twitter semua. HAHA.



Ni lah keadaan malam dia, pergghhhh penat wa cakap lu. Tak tahan dah nak berdiri. Kasut pun dah penat nak menampung badan aku. HAHA. Btw, nice experience i've got :)

No comments:

Post a Comment