Wednesday 13 June 2012

Langkawi island trip

Firstly, aku nak berterima kasih kepada cik nisa kita yang mengundang aku join trip kawan dia diatas alasan tiada temen dong disisi. HAHA. Tapi seriously aku enjoy, kawan dia baik plus now ktorang dah kawan segila. Boleh la jugak gila dia. HAHA.


Ni lah dia kawan baru aku tu. Act, aku sorang je orang luar kat situ, aku kenal nisa je tau. Semua pun kawan dia yang plan, kerja aku cuma hulurkan duit je. HAHA. Ktorang naik ktm ke arau. then naik feri dari kuala perlis ke langkawi. Perjalanan dalam tren sumpah penat, aku takbole tido sebab kebekuan masa tido, katil tinggi dan aku yang pendek ni terkial-kial nak panjat. HAHA





Then ambik kereta sewa, book island hopping dari hotel memang best. Dapat pergi beras basah, dayang bunting dengan eagle feeding. Seronok sangat. Kebanyakkannya dapat berenang lah, sampai tak ingat dunia, dan muka pun sampai legam. HAHA.






  





Macam-macam tempat ktorang pergi, tapi alhamdulilah walaupun bajet lari tapi aku puas sangat. banyak benda aku beli, baju semua baru, aku tak pakai pun baju yang bawak, semua baju langkawi. HAHA. :D








sebenarnya banyak lagi gambar, tapi inilah hakikat sebenar kami semua berapa di sana. Selamat dalam perjalanan pulang dan balik. Alhamdulilah. Puas hati :)

No comments:

Post a Comment