Tuesday 15 November 2011

One week mission

Btw, ni sepatutnya entry untuk one week, before deepavali day, and my busy day. Oh yaa! Bukan senang nak meet dua orang ni lepas lama terpisah. Okay, act takdalah terpisah, cuma dah lama tak berjumpa. Again, ayat propa. HAHA. 

Hanisah Suhaimi,
Nice to meet you dear! Lama sangat tak jumpa budak kecik nih. Size still sama okay, kecik jugak still macam dulu. Yang penting, kecik-2 dia tu, bawak kereta siap manual lagi. Yang tak tahan, sebesar-besar aku ni, tak reti lagi nak drive, oke shame on you syaza. HAHA. Banyak jugak spend time masa dengan dia, al maklumlah orang dah pandai drive, mana reti duduk diam. Nak pergi hostel ambik barang pun, nak berteman. Oke, and akulah teman tu. Btw, thanks, takdala aku kebosanan kat rumah. HAHA. Then, girls day out, yang terbaik, cuma berdua je, bershoping, teman budak ni beli baju. Sumpah jeles, sebab dia dapat alaun bulanan, dan aku kempunan tak dapat beli apa-2 disebabkan Mara berjanggut tunggu. -.- Tengok wayang Real Steel, memang the best choice, feeling habis, untuk pertama kali Nisa malu dengan aku, sebab aku terlepas jerit. HAHA. Btw Nisa, kalau nak tengok wayang ngan aku, aku memang over react sikit. So, harap maklum. Next day, hang out kat KL, and lagi sekali, berdua jugak. Memang puas aku bawak budak ni berjalan, sampai naik lenguh kaki aku ni. Bawak dia pusing bukit bintang, ada pulak battle kat situ. Terbaik, dan dengan harapan nak tengok, ktorang hampa, disebabkan kependekkan ktorang. Nak tengok terpaksa berjengket, lagi sekali sakit kaki. HAHA. Then pergi lepak dekat The Park for the last time, and gonna say byebye to her sebab dia dah nak pulang ke hostel dah. Pagi tu je sempat ktorang berjogging, jog lah sangat. Ktorang berborak je lebih sambil tengok sekeliling taman tu macam tak pernah langsung jejak kaki ke situ. Btw, thanks for the day Nisa. Aku nak buat pengakuan, aku jeles tengok kau bawak kereta. HAHAHAHAHA +.+


Aiman Rahim
Alamak! Dengan dia ni takda gambar. Susah nak bergambar ngan hotstuff ni, malu nak cakap. HAHA :P

One day ni, kita text Man. Dah bosan sangat kat rumah, saja mesej dia tanya dia kat mana. Tak sangka dia nak ajak keluar pulak. Malam tu dia ambik, mak boleh pulak tunggu depan pintu pagar. Segan gila bila nak tunggu kat luar tu. Mak pulak ada. Nasib si man ni gentle habis, mintak izin kat mak aku, "makcik, nak bawak Sya keluar Mcd jap, kejap je, pergi dulu' Senyum-2 jelah aku kat belakang. HAHA. Lagi-2 dengan perangai gila dia Faiz Halim. Aku langsung takda back up player. Aku kena pertahankan diri sorang-2, so sad. HAHA. Opsss, tak boleh cerita lebih-2. Enough from now. Cerita selebihnya nak simpan dalam poket. HAHA. Yang penting, i love my day. 

1 comment: