Tuesday 15 November 2011

Online fashion festival Mid Valley


Baju vintage, dress labuh, kaftan, beg silang, beg lama atau baru, skirt flowers, rantai owl, cincin batu besar, kasut tinggi, flat shoes damn! Sangat-sangat terbaik dan sangat-sangat banyak pilihan dekat situ. And damn lagi sekali, sebab aku tak berduit, pokai sudah dekat situ. -.- Kalau dulu, aku terkial-kial mencari butik online dekat facebook, sekarang nah! Semua benda depan mata. Cuma kena pilih je, tu pun boleh pilih lagi ke cik kak oi kalau semua benda dah rambang depan mata. Gosh! Aku tengok terkelip-kelip jelah, mata aku memandang, hati mendambakannya. HAHAHA.

Paling best, dapat jumpa owner Qala Qisha, kakak cun melecun tu. Okay, sila jeles. :P

Okay, adik aku sangat-2 spoil kat belakang tu. -.- Thanks to Aidil for the sponsor that day. 

No comments:

Post a Comment